چگونه تبلیغات خود را بهینه کنید؟2023-01-04
۱۰ روش کاربردی برای تبلیغات موثر در ایران بلاگ آپارات
افراد در تیک تاک ویدیوهای کوتاه، خلاقانه و گاهی خندهدار تولید میکنند. رشد تیک تاک در سالهای اخیر انفجاری بوده و تعداد کاربران آن در سال ۲۰۲۱ به ماهی ۵۰۰ میلیون رسیده است. روش تبلیغات در تیک تاک محدود است و بیشتر در جهت افزایش آگاهی است.
اهمیت تبلیغات درست و صحیح برای افزایش فروش
میتوانید از نسخه مدرنتر این روش، یعنی ایمیل مارکتینگ بهره ببرید که پیامها را از طریق خبرنامهها و پیشنهادات تبلیغاتی را به صورت دیجیتال به دست مخاطبان میرساند. ایمیل مارکتینگ، در مقایسه با روشهای سنتی پستی، هزینه کمتری دارد و به شما اجازه میدهد تا با سرعت و کارایی بیشتری با مخاطبان خود در ارتباط باشید. اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی میتواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری میتواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود. بازاریابی چندکاناله به برندها اجازه میدهد تا مشتریان را در نقاط تماس متنوعی مانند ایمیل، پیامک، تبلیغات آنلاین و شبکههای اجتماعی هدف قرار دهند. شاید کلیشهای به نظر برسد، اما اگر محصول شما عالی باشد، خودش تبلیغ خودش را میکند.
برای ارزیابی موفقیت یک کمپین تبلیغاتی، استفاده از ابزارهای تحلیلی ضروری است. دادههای حاصل از این ابزارها به برندها کمک میکنند تا نقاط ضعف و قوت تبلیغ خود را شناسایی کنند. تحلیل این دادهها، کلید موفقیت در بهینهسازی استراتژیهای تبلیغاتی است. یکی از مهمترین تکنیکها در بازاریابی مدرن، شخصیسازی تبلیغ است. این رویکرد با تحلیل رفتار مشتریان و ارائه پیامهای متناسب با نیازها و علاقهمندیهای آنها، تأثیرگذاری برنامههای تبلیغاتی را افزایش میدهد.
میانگین نرخ تبدیل مشتری راغب به مشتری، نرخ Leadهایی است که به مشتری تبدیل میشوند و میانگین نرخ تبدیل، نرخی است که مخاطبان جدید به وسیله محتوای شما با پر کردن فرم تبدیل میشوند. در مجموع این معیارها به شما نشان میدهد که چهقدر باید برای تبلیغات خود هزینه صرف کنید تا در تعادل باشید. در ابتدا، ممکن است تبلیغات برنامه ریزی شده بسیار پیچیده به نظر برسد. این سؤال که چگونه یک استراتژی تبلیغات برنامه ریزی شده بسازیم، در میان کسانی که تازه شروع به راهاندازی کمپینهای برنامه ریزی شده کردهاند و با DSP شخصی کار میکنند، بسیار متداول است.
مواردی که بهخوبی عمل میکنند را حفظ کنید و آنهایی که مؤثر نیستند را کنار بگذارید. شاید سرتیتر تبلیغ به اندازۀ کافی جذاب نباشد یا فراخوان به اقدام (CTA) از قدرت کافی برخوردار نباشد. اپل برای حفظ حریم خصوصی شما، بیشتر پردازشهای سیری را مستقیماً روی دستگاه انجام میدهد؛ بدون اینکه دادهها را به سرور بفرستد. در مواردی هم که نیاز به پردازش ابری باشد، اپل بهجای استفاده از اپلآیدی، از شناسههای تصادفی استفاده میکند تا اطلاعات شخصی شما کاملا ناشناس باقی بمانند. شما میتوانید از روشهای مختلفی برای استفاده از سیری در مک استفاده کنید. یکی از روشهای رایج، استفاده از میانبر Globe + S (دکمه با نماد کرهی زمین روی کیبورد + S) است.
تبلیغات فقط به معنای فروش نیست، بلکه در مورد ایجاد روابط با مشتریان است. با تعامل با مشتریان از طریق تبلیغات هدفمند، کسب و کارها میتوانند وفاداری را تقویت کرده، خریدهای تکراری را تشویق کنند و ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهند. بهینهسازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM) نیز یکی از روشهای موثر تبلیغاتی هستند. با بهرهگیری از کلمات کلیدی مناسب و محتوای باکیفیت، میتوانید رتبه وبسایت خود را در نتایج جستجو افزایش دهید و بهطور طبیعی ترافیک وبسایت خود را بالا ببرید.
شنیدن عبارت «مزمز، مزههای بدون مرز» با صدای گاز زدن چیپس در میان پخش برنامههای رادیویی، یک نمونه تبلیغات در این بستر است. تبلیغات رادیویی بهعنوان یکی از تبلیغات سنتی از سال ۱۹۲۰، همزمان با آغاز رادیوی تجاری متولد شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد. تبلیغات سنتی همچنان یکی از محبوبترین و موثرترین راههای تبلیغاتی هستند. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. تخمینها نشان میدهد که تا سال ۲۰۲۶، بیش از ۵۵ درصد جستجوهای اینترنتی به صورت صوتی انجام خواهد شد. الگوریتمهای AI توانایی تحلیل رفتار مشتری را دارند و میتوانند پیشنهادهای شخصیسازیشده ارائه دهند.
در مقاله «آماده سازی سایت برای تبلیغات گوگل» مهمترین اقدامات برای بهتر شدن صفحه فرود را بررسی کردهایم. برای پیشتازی در این عرصه، ملزم به بهینهسازی و تعدیل مستمر کمپینهای تبلیغاتی خود هستید. برای موفقیت در تبلیغات، مهم است که اهدافی که میخواهید برندتان با آنها شناخته شود را شناسایی کنید و این مفاهیم را از طریق داستانها یا ویدئوهای جذاب در تبلیغات خود بگنجانید.
اواخر دهه ۱۹۸۰، نایکی با چالشی بزرگ مواجه بود؛ Reebok فروش بیشتری داشت و نایکی باید سریع کاری میکرد تا از این رقابت عقب نماند. برای پیروز شدن در این رقابت چکار کرد؟ کمپین افسانهای “Just Do It” که تحولی در تبلیغات ورزشی است را راه انداخت. تبلیغات چاپی که سالهاست جایگاه خود را در دنیای تبلیغات حفظ کرده است، شامل پوسترها، بروشورها، آگهیهای روزنامهای و مجلات میشود. همچنین گفتنی است که با وجود تغییرات در طراحی و نحوه استفاده، تبلیغات چاپی همچنان بهعنوان یکی از رسانههای کلاسیک و مؤثر شناخته میشود. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” بهنظر میرسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. از آنجایی که اینفلوئنسرها افرادی تاثیرگذار و معروف در جامعه هستند و عده بسیار زیادی آنان را دنبال میکنند، میتوان گفت که محصول و خدمات شما را به دست افراد زیادی هم میرسانند.
معرفی ۶ راهکار و استراتژی قدرتمند برای افزایش فروش آنلاین
افراد اول تصویر را میبینند؛ پس تصویر باید چشم مخاطب را درگیر کند. میتوانیم برای اثرگذاری بیشتر درون تصویر از كلمات هم استفاده کنیم و در متن تبلیغ هم اطلاعات تکمیلی و کالتواکشن. برای مثال، در تبلیغات بنری که با هدف افزایش آگاهی انجام میشوند، باید تعداد بازدید و تعامل تبلیغ را اندازه بگیرید.
این مدل به شما کمک میکند تا مخاطبان مرتبطتری را جذب کنید، اما در صورت عدم مدیریت مناسب، میتواند بسیار پرهزینه شود. یک پیام تبلیغاتی قوی باید بتواند توجه مخاطبان را به سرعت جلب کند و ارزش پیشنهاد شما را به خوبی بیان کند. طراحی گرافیک جذاب، استفاده از تصاویر مرتبط و نوشتن متنهای خلاقانه میتواند به موفقیت تبلیغات شما کمک کند. به عنوان مثال، در آتش گرافیک، طراحان با خلق تصاویر گرافیکی حرفهای و متنهای جذاب، توجه کاربران را به خدمات مختلف خود جلب میکنند.
پلتفرم پینترست کاملا بصری است و افراد در آن علاقه دارند تا تبلیغات برندهای محبوب خود را مشاهده کنند. تصویر زیر نمونهای تبلیغات در پینترست را نشان میدهد که با نوشتن «Promote» در گوشه بالا و راست آن مشخص شده است. بهعلاوه لینکدین گزینه فرم تولید Lead را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید لینکدین را به ماشین تولید Lead برای خود تبدیل کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا به مخاطبان بسیار خاص دسترسی داشته باشید و بدون هدایت کاربران به خارج از پلتفرم به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید. تبلیغات پیامی به شما امکان میدهد تا پیامهای مستقیم برای افراد اسال و آنها را به سمت اقدام موردنظر هدایت کنید. انتخاب روش تبلیغات موثر در ایران به نوع کسبوکار، بودجه و مخاطبان هدف بستگی دارد.
اگر میخواهید در هزینههای خود صرفهجویی کرده و بیشترین بهره را از تبلیغات بگیرید، تا پایان با ما همراه باشید. بر اساس دادههای جدید، کسبوکارهایی که از استراتژی چندکاناله استفاده میکنند، نرخ تعامل کاربرانشان تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. ترکیب پیامک، ایمیل، تبلیغات گوگل و شبکههای اجتماعی، اثربخشی بازاریابی مستقیم را به شکل چشمگیری بهبود میدهد. در حال حاضر تبلیغات آنلاین محبوبیت بیشتری دارند، اما هنوز نیاز به این روش تبلیغات وجود دارد. حتی کسب و کارهایی که بیشتر بودجه تبلیغاتی خود را به تبلیغات آنلاین اختصاص میدهند، باز هم از روش تبلیغات چاپی برای برای تکمیل کمپینهای خود استفاده میکنند. برای مثال، شرکتهای بزرگ هنوز بیلبوردهای تبلیغاتی خریداری میکنند یا در مجلات تبلیغ میدهند.
در این شبکهها میتوانید انواع تبلیغات متنی و تصویری را در کنار هم ارائه کنید. قسمت جذاب تبلیغات در شبکههای اجتماعی، امکان ارتباط مستقیم و گفتوگو با مخاطبان و مشتریان است. مخاطبان شما میتوانند درباره محصولی که تبلیغ کردهاید نظر بدهند و از تجربههای استفاده از آن حرف بزنند.
- برای مثال اگر رقیبتان ۵ درصد از فروشش را به بودجه تبلیغات اختصاص داده، شما نیز همان کار را میکنید.
- میانگین نرخ تبدیل مشتری راغب به مشتری، نرخ Leadهایی است که به مشتری تبدیل میشوند و میانگین نرخ تبدیل، نرخی است که مخاطبان جدید به وسیله محتوای شما با پر کردن فرم تبدیل میشوند.
- این کمپین تاثیرگذاری خوبی داشت چراکه با اندازهگیری نتایج آن متوجه شدند فروش همبرگر ۳ برابر گذشته شده است. {
- از طرف دیگر، برای برندها همکاری با ناشران برجسته، میتواند خلاقیت ایجاد کند. |}{
- ترکیب پیامک، ایمیل، تبلیغات گوگل و شبکههای اجتماعی، اثربخشی بازاریابی مستقیم را به شکل چشمگیری بهبود میدهد. |}{
- خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغدهنده» به کاربران ارائه میشود. |}
دوران اختصاصیبودن سیری برای آیفون مدتها است که تمام شده است؛ بااینحال افراد کمتری از آن در مک استفاده میکنند. میتوانید از این دستیار هوشمند برای انجام کارهای مختلف روی مک استفاده کنید؛ کارهایی که قبلاً فقط با کیبورد و ماوس میتوانستید انجام دهید. در این راهنما، با روشهای کاربردی استفاده از سیری روی دسکتاپ آشنا میشوید. نایکی بهجای نمایش صرفاً محصولاتش، افراد واقعی را نشان داد که با کفشها و لباسهای این برند ورزش میکردند.
بدیهی است که با شناسایی و برجسته کردن ویژگیهای منحصربهفرد و متمایز محصولات یا خدمات در تبلیغات، میتوان به طرز چشمگیری به افزایش فروش کمک کرد. با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام میشود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم میتواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند. تحلیل مداوم و بهینهسازی کمپینهادر مدیریت اکانت، تبلیغات تنها یکبار تنظیم نمیشوند؛ بلکه بهصورت مداوم عملکرد آنها بررسی و بهینهسازی میشود. گزارشهای دقیق، تحلیل رفتار کاربران و تست A/B از روشهایی هستند که برای بهبود مستمر تبلیغات استفاده میشوند. در تبلیغات ایمیلی، شما یک پیام تبلیغاتی مشخص را برای تعداد زیادی از افراد و شرکتها ارسال میکنید.
یکی از معیارهای مهم امتیازدهی که قبلاً هم در مورد آن صحبت کردیم، تجربه کاربر از صفحه فرود است. صفحه فرود همان صفحه از سایت شماست که کاربر پس از کلیک روی تبلیغ وارد آن میشود. در اینجا، ما باید تلاش کنیم که تا جای ممکن امتیازهای خودمان را افزایش دهیم. در ادامه مهمترین کارهایی که باید انجام دهیم تا امتیاز کیفی بالاتری داشته باشیم را مورد بررسی قرار میدهیم.
حتی اگر در حال حاضر بازدیدکنددگان و مشتریان زیادی دارید، اطمینان حاصل کنید که این مشتریان از سودآورترین منابع به سمت شما هدایت میشوند. کمپینهای تبلیغاتی به شما اطمینان میدهند که ترافیک و معیارها، نشانگر بازدیدهای معنادار هستند و احتمال بیشتری برای تبدیل دارند. تبلیغکنندگان افرادی در شرکت هستند که مسئولیت تبلیغ محصولات و خدمات را بر عهده دارند. این افراد برای معرفی محصولات و خدمات روی بیلبوردها، در مجله، وبسایت و اپلیکیشنهای موبایل هزینه پرداخت میکنند. همه تبلیغکنندگان، بازاریاب به شمار میروند اما همه بازاریابان، تبلیغکننده نیستند.
ماجرای قصهگویی را که یادتان است؟ در دنیای تبلیغات، محتوا یکی از ارکان اصلی است. محتوا به کسبوکارها کمک میکند تا با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنند، داستانی بسازند که جذاب باشد و تأثیر بگذارد و یک مشتری بالقوه را به مشتری وفادار تبدیل کند. تولید محتوا کار سادهای به نظر میرسد، اما ساخت محتوای عالی که با مخاطب همصدا شود، چالشبرانگیز است. علاوه بر این، با وجود کانالهای متعدد، موفقیت در گرو استفاده از محتوای مناسب، در زمان مناسب و برای مخاطب مناسب است. کلماتی که تبلیغات را تعریف میکردند به یاد بیاورید؛ انتشار و ترویج.
تیک تاک به کسب و کارها اجازه نمیدهد تا به وبسایت خود را در پستها لینک دهند. این موضوع ممکن است به این دلیل باشد که به تازگی تبلیغات را آغاز کرده است. بنابراین کسب و کارهایی که در تیک تاک تبلیغ میکنند به جای تمرکز بر تولید مشتریان راغب یا ترافیک، بر آگاهی از برند تمرکز دارند. به عنوان مثال، شارژ کردن اکانت بدون تحلیل نیازهای واقعی کمپینها یا بدون توجه به زمانهای مناسب برای اجرای تبلیغات، میتواند منجر به مصرف بیرویه بودجه شود. تبلیغات صحیح به کسب و کارها اجازه میدهد تا عملکرد کمپینهای خود را پیگیری و اندازه گیری کنند. با تجزیه و تحلیل معیارهای کلیدی مانند نرخ تبدیل، نرخ کلیک، بازگشت سرمایه (ROI)، کسب و کارها میتوانند استراتژیهای تبلیغاتی خود را برای نتایج بهتر بهینه کنند.
همه ما این سبک تبلیغات را در تبلیغ تلویزیونی شویندهها دیدهایم. در این تبلیغات، لباسها یا ظرفها کاملا کثیف است و در یک چشم به هم زدن همه آنها برق میفتند. در واقع این تبلیغات قبل و بعد از استفاده از محصول را به بیننده نشان میدهند. با قرار دادن این اعداد در معادله بالا متوجه میشوید حداکثر هزینه تبلیغات شما چهقدر باید باشد.
اما رصد موفقیت کمپینهای تلویزیونی، چاپی یا رادیویی به کار و مشاهده بیشتری نیاز دارد. با رصد دقیق دادهها، در مورد تغییر کمپین یا تقویت عناصر موفق، به صورت آگاهانه تصمیم میگیرید. بیلبوردها یکی از انواع تبلیغات چاپی هستند که اگر به صورت جذاب طراحی و در مکانهای مناسب نمایش داده شوند، تاثیرگذاری زیادی در آگاهی از برند در مقیاس بزرگ خواهند داشت. علاوه بر این، با این روش میتوانید مخاطبان عام و خاص را هدف قرار دهید.
در این مقاله مهمترین کارهایی که برای بهینه کردن تبلیغات باید انجام بدهیم را بررسی کردیم. همیشه همه چیز را چک کنید تا پولی که به سختی فراهم کردهاید، به راحتی از دست ندهید! در اهمیت بهینهسازی همین قدر بدانید که این کار در کاهش هزینههای شما تاثیر فوقالعادهای خواهد گذاشت. پس اگر به دنبال فروش بیشتر هستید، اگر میخواهید هزینههای خود را هدفمندتر کنید و اگر میخواهید جلوی هزینههای اضافی را بگیرید، باید به فکر بهینهسازی تبلیغ باشید. هرچند که تبلیغات دیجیتال در حال حاضر بیشتر مورد توجه است، اما تبلیغات سنتی مانند بیلبوردها، تلویزیون و رادیو نیز همچنان اثرگذار هستند.
نظرات مثبت مشتریان را در بهترین روش های تبلیغات خود به نمایش بگذارید تا اعتبار و اعتماد مشتریان بالقوه را ایجاد کنید. بهترین روش های تبلیغات در همکاری با اینفلوئنسرها یا کارشناسان صنعت برای تبلیغ محصولات یا خدمات به مخاطبان خود. هر چقدر محتوای سایت شما جذابتر و مرتبطتر باشد، شانس ماندگاری مخاطب در سایت بیشتر میشود. همچنین گوگل ادز هم مطمئن میشود که محتوای سایت شما با محتوای تبلیغ و کلمات کلیدی همخوانی دارد و در نتیجه روی شما بیشتر حساب باز میکند.
استفاده از نظرات و تجربیات مثبت مشتریان در تبلیغات و کمپینها میتواند به ایجاد اعتماد و رضایت در میان مخاطبان کمک کند. این کار موجب میشود که مشتریان جدید تمایل بیشتری به انتخاب برند شما داشته باشند. برای مثال، فروشگاههای اینترنتی با ارائه پیشنهادات سفارشی و نمایش محصولات مرتبط، میتوانند تعامل با مشتریان خود را بهبود بخشند.
باید ببینیم توانستهایم پیام تبلیغاتی را بهخوبی با كلمات (و تصویر یا ویدیو) به مخاطب منتقل کنیم. در واقع، محتوای ما بیانکنندهٔ پیام تبلیغ در بهترین حالت ممکن هست یا نه. مسئلهٔ بعدی این است که چطور این معیارها را اندازه بگیریم؟ برای هرکدام ابزاری داریم. مثلاً برای اندازهگیری تعداد نصبهای اپلیکیشن از ترکر نصب اپلیکیشن استفاده میکنیم یا برای سنجش ترافیک جذبشده از تبلیغ در سایتهای پربازدید، گوگل آنالیتیکس به ما کمک میکند. همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کاری شما میتوانید به شما کمک کنید تا به طور مستقیم به هدف خود دسترسی پیدا کنید و برند معتبر خود را افزایش دهید. زمان و مدت زمان بهترین روش های تبلیغات فروش را در نظر بگیرید تا تأثیر آن را به حداکثر برسانید.
افراد توجه خود را نسبت به این تبلیغات از دست دادهاند، همچنین برای جلوگیری از نمایش آنها از برنامههای مسدودکننده تبلیغات استفاده میکنند. از طرف دیگر، فناوری تبلیغات نمایشی در سالهای اخیر تاحدی پیشرفت کرده است و میتواند از دادهها و یادگیری ماشین برای ارائه تبلیغات مرتبط و هدفگیری کاربران استفاده کند. شبکههای تبلیغاتی مانند «Google Display Network» و «Facebook Audience Network» در تبلیغات بنری پیشرو هستند. این شبکهها تبلیغات کسب و کارها را در زمان و مکان مناسب به مخاطبان هدف نمایش میدهند.
استفاده از کلمات کلیدی منفی نیز به تبلیغکنندگان کمک میکند تا از نمایش تبلیغات برای جستجوهای غیرمرتبط جلوگیری کنند و بدین ترتیب هزینههای غیرضروری را کاهش دهند. روزنامه محبوبترین شکل تبلیغات چاپی و ارزانترین راه برای دستیابی به توده عظیمی از مردم است. براساس مکان، هدف و مقیاس کسب و کار، یکی از انواع روزنامه برای تبلیغات شما مناسبتر است. اگر هدف شما جذب مخاطبان محلی است، تبلیغ در روزنامههای محلی و کوچک برای دستیابی به مخاطبان هدف، مناسبتر است.
البته تبلیغات بسته به اهداف کسب و کار شما میتواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. توییتر بیش از ۳۳۰ میلیون کاربر در سال ۲۰۲۱ در سراسر جهان دارد و بیشتر کاربران بین ۳۵ تا ۶۵ سال سن دارند. کسب و کارهای B2B و تجارت الکترونیک تعامل بالایی در توییتر دارند. بسیاری از شرکتهای B2B از توییتر به عنوان ابزار بازارایابی دیجیتال استفاده میکنند.
پس بهتر است استراتژی او را کشف کنید و از آن استراتژی استفاده کنید نه اینکه تماما کارها را کپی کنید. بودجه تبلیغات به میزان مبلغی که در یک بازه زمانی خاص برای رسیدن به هدف تبلیغاتی خاصی خرج میکنیم، گفته میشود. ممکن است شرکتی تصمیم بگیرد ۱۰۰ میلیون برای تبلیغات فروردین ماه هزینه کند. یا ممکن است تصمیم بگیرید هر چقدر پول لازم است پرداخت کند تا ۲۰۰ مشتری جدید به دست بیاورد.
خود گوگل ادز هم دست به کار شده و برای بهتر شدن نتایج شما، پیشنهاداتی میدهد. چون گاهی واقعاً پیشنهادات مناسبی ندارد و اعمال کردنشان ممکن است ضرر کنید. مثلاً میگوید این تعداد کلمات را بهتر است اضافه کنید، یا متن تبلیغ جدید بنویسید و...
اعتماد یکی از حیاتی ترین عناصری است که افراد را به خرید محصولات یا خدمات یک شرکت ترغیب می کند. برای مثال اگر رقیبتان ۵ درصد از فروشش را به بودجه تبلیغات اختصاص داده، شما نیز همان کار را میکنید. زیرا رقیبتان از جهتهای متخلفی مثل محصول، مخاطب، میزان فروش و… با شما متفاوت است.
{روشهای تاثیرگذار تبلیغات، راهنمای جامع برای افزایش اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی
|}پوش نوتیفیکیشنها اولین بار در سال ۲۰۱۵ توسط گوگل کروم معرفی شدند. در تبلیغات پوش نوتیفیکیشن پیام تبلیغاتی به طور مستقیم به دستگاه کاربر تحویل داده میشود و فضایی را در وبسایت ناشر تبلیغ، اشغال نمیکند. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن برخلاف سایر شکلهای تبلیغات، به خوبی توجه کاربر را جذب میکنند. مزیت پوش نوتیفیکیشن این است که کاملا مبتنی بر اجازه کاربر هستند و جزو تبلیغات مزاحم به شمار نمیروند. بهبود سئو وبسایت و بازاریابی محتوا هر دو باهم برای بهبود رتبه سایت کار میکنند.
تبلیغ محصولات یا خدمات در پلتفرمهایی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین یا ارسال انبوه پیام در واتساپ. در نتیجه، گوگل به حیات خود ادامه میدهد و به پاس زحمات شما، با هزینه کمتری و در جایگاه بالاتری تبلیغ شما را نمایش خواهد داد. حالا باید چه کنیم؟ خب، اگر زود دست به کار شوید، خیلی هم جایی برای نگرانی وجود ندارد. اولین کاری که باید انجام دهیم، این است که این عبارات جستجو شده توسط کاربران را پیدا کنیم. از کجا؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با مفهوم Search terms آشنا شویم. البته از پای منبر که پایین بیاییم، بهینهسازی تبلیغات با 3 هدف انجام میشود که در ادامه هر یک را برایتان توضیح میدهیم.
اینجا